dijous, 2 de desembre del 2010

Som una associació sense anim de lucre, legalment constituïda des de fa tan sol uns mesos amb l'esforç de cinc persones amb uns objectius molt clars.

Per tant des de aquest blog ens agradaria explicar-vos quins són els nostres proposits i sempre, sens dubte, dins de la llei.

En primer lloc intentar que les persones majors d'edat consumidors de cànnabis i persones amb malalties que es considerin susceptibles de ser alleugerides amb l'ús del cànnabis puguin disposar de la producció obtinguda de la seva part del cultiu i per tant aconseguint d'aquesta forma que aquests socis ja no hagin de recórrer al mercat negre. Aquets mercat negre amb riscos i inconvenients no desitgats.


...................................................................................

Somos una asociación sin ánimo de lucro, legalmente constituida desde hace tan solo unos meses con el esfuerzo de cinco personas con unos objetivos muy claros.

Por lo tanto desde este blog nos gustaría explicaros cuáles son nuestros propósitos y siempre, sin duda, dentro de la ley.

En primer lugar intentar que las personas mayores de edad consumidores de cannabis y personas con enfermedades que se consideren susceptibles de ser aligeradas con el uso del cannabis puedan disponer de la producción obtenida de su parte del cultivo y por lo tanto consiguiendo de esta forma que estos socios ya no tengan que recurrir al mercado negro. Ese mercado negro
que conlleva riesgos e inconvenientes no deseados.